Produkt FAQ

I denne artikel:


Introduktion

I denne artikel gennemgår vi ofte stillede spørgsmål, i forhold til produkter. Hvis du har forslag til artiklen, er du velkommen til at give feedback nederst på siden.

 

Ofte stillede spørgsmål

  • Spørgsmål: Hvorfor fremstår mit produkt som inaktivt på shoppen?

    Svar: Dette kan skyldes en eller flere af nedenstående muligheder:
    • Produktets status er sat til "Ikke aktiv". Du finder denne indstilling under Webshop > Produktkatalog > fanebladet "Generelt", på det pågældende produkt.
    • Hovedkategorien som produktet er tilknyttet, er gjort utilgængelig via rettigheder.
      –Hvis f.eks. hovedkategorien ikke er synlig på alle sproglag, kan produktet ikke vises på alle sproglag.
    • Rettighederne på produktet er sat så de påvirker visningen. Dette ændres på produktet under fanebladet "Rettigheder"
    • Variantproduktet er uden tilgængelige varianter: Gennemgå varianterne på det pågældende produkt
    • Status ved udsolgt påvirker produktvisningen. Under fanebladet "Generelt" på produktet, finder du denne indstilling, som kan være baseret på shoppens generelle indstillinger for udsolgte produkter. Hvis dette er tilfældet, finder du indstillingerne under Kontrolpanel > Indstillinger > Produkter
    • Titlen mangler under sidedata på siden "shop" i sidetræet, ud for det valgte sproglag.
    • Der kan være sat et SEO-redirect op, som går væk fra produktet eller produktkategorien ved visning. Du finder SEO-redirects under Kontrolpanel > Indstillinger > SEO Redirects
  • Spørgsmål: Hvorfor er mit produkt ikke med i prisindeks?

    Svar: Dette kan skyldes en eller flere af nedenstående muligheder:
    • Produktet er ikke synligt på shoppen, og bliver derfor ikke vist i prisindekset. Se ovenstående spørgsmål for nærmere uddybelse.
    • Prisindekset er sat til kun at vise udvalgte produkter. Hvis dette er tilfældet, kan du tilføje produktet til prisindekset under fanen "Prisindeks", på det pågældende produkt

 

Nyttige links